【B.I.G Kcrush Röportajı】


-Merhaba B.I.G! Kendinizi kısaca tanıtabilir misiniz?

Gunmin: Merhaba! Ben Gunmin. B.I.G'nin vokalist ve dansçısıyım.

Gook Min Pyo: Merhaba…benim adım Gook Min Pyo ve B.I.G'nin baş rapcisiyim.

Benji: Merhaba. Benim adım Benji. Keman çalabiliyorum, şarkı söyeyebiliyorum, rap yapabiliyorum ve yemek de pişirebiliyorum. Aynı zamanda pandaları da severim.

J-Hoon: Merhaba. Bana J-Hoon derler ve ben B.I.G'nin vokalist ve dansçısıyım.

Heedo: Selam, ben B.I.G'nin maknae'si Heedo. Gruptaki görevim rap yapmak.


-Şu anda bu gruptasınız ama küçükken ne olmak istiyordunuz?

Gunmin: Ben küçükken, televizyon programındaki X Man olmak isterdim.

Gook Min Pyo: Müziğe başlamadan önce, illüstratör olmak isterdim.

Benji: Küçükken aşçı veya sihirbaz olmak isterdim. Sonrasındaysa hayalim kemancı olmaktı.

J-Hoon; Ben 8 yaşımdan beri sokak dansıyla uğraşıyorum ve sokak dansçısı olmak isterdim.

Heedo; Benim küçükken bir çok hayalim vardı, polis, sihirbaz host gibi. Ama en çok şarkıcı olmak isterdim.


-İlk performanslarınız nasıldı?

Gunmin: Lise 1. sınıf öğrencisiydim ve performansım sırasında ellerim titriyordu. Personel bana sakin olmamı söylüyordu ama hala titriyordum.

Gook Min Pyo: Konuşamıyordum ve utanmıştım. Önceden çok hazırlanmamıştım ve mahvetmiştim.

Benji: Çok gergindim. Ama yapabildiğimin en iyisini yapmaya çalıştım.

J-Hoon: Çok heyecanlıydım ve çok hata yaptım. Hatalarım yüzünden pişman olduğumu hatırlıyorum.

Heedo: Ben olağanüstü titriyordum ve çok hata yaptım. Oysa evdeki alıştırmalarımda hep iyi yapıyordum.


-Çıkışınızdan önce hiç bir deneyiminiz veya yarı zamanlı işiniz oldu mu?

Gunmin; İngilizce akademisindeki basit görevlerim dışında hiç deneyimim olmadı.

Gook Min Pyo: Bir restoranda pirinç noodle'ı sattım ve bulaşıkları yıkadım.

Benji; Yarı zamanlı işim olmadı, ama dörtlülerde ve orkestralarda kemancı olarak sahneye çıktım.

Heedo: Bir markette dondurma sattım.


-Sizi en iyi tanımlayan renk ne?

Gunmin: Mor rengi seviyorum, ama ben siyahın daha çok uyacağını düşünüyorum.

Min Pyo: Ben solgun renkleri daha çok seviyorum. Gardırop'um hep beyaz, gri ve siyah elbiselerden oluşuyor.

Benji: Kırmızı!!

J-Hoon: Oldukça parlak bir cilt tonum var, bu nedenle siyah ve beyazın uyumlu olacağını düşünüyorum.

Heedo: Ben parlak kıyafetler giymem gerektiğini düşünüyorum çünkü cilt tonum koyu. Bence beni en iyi tanımlayan renk parlak mor.


-İdeal tipiniz hakkında bir şeyler söyleyebilir misiniz?

Gunmin: İdeal bir tipim yok, ama mor giyinen birini gördüğümde ona bakmaktan kendimi alamıyorum.

Min Pyo: Geniş zihni olan, düşünceli ve derin birisi.

Benji: Müzikal yeteneği olan kızlar. Ayrıca dansçı kızları da çok havalı buluyorum.

J-Hoon: Benim ideal tipim bana sürekli gülümseyecek ve benimle iletişim kurabilecek birisi.

Heedo: Benim ideal tipim şirin ve kapşonlu giyen birileri.


- Normalde hangi tür şarkılar dinliyorsunuz ve hayran olduğunuz bir sanatçı var mı?

Gunmin: Genelde hip-hop ve R&B dinlerim, Chris Brown, Ne-yo ve Taeyang bu konuda sayı duyduğum kişiler.

Min Pyo: Daha fazla hip-hop'a dinlemeye başlamadan önce, Kore'li sanatçıları inliyordum. Şimdilerde farklı ülkeleri de dinliyorum.

Benji: Şu anda tamamen hip-hop'ın içindeyim, ama dinlediğim müzikler hep değişti. Ben gerçekten Usher, Justin Timberlake ve Michael Jackson gibi sanatçıların ilham alıyorum.

J-Hoon: R&B ve ballad'lardan keyif alıyorum. Söz yazarı Jung Key Kim ve Brown Eyed Soul sunbae'lerime saygı duyuyorum.

Heedo: Ben hip-hop'ın içindeyim ve indie gruplarını seviyorum. Kahve dükkanlarında duyduğunuz sıradan şarkıları bile severek dinleyebilirim.


-Hobileriniz ve ilgi duyduğunuz şeyler var mı?

Gunmin: Oyunları ve film izlemeyi severim.

Min Pyo: Çizmeyi severim. Ve hayvanlardan, desenlerden ve dövmelerden ilham almayı severim.

Benji: Yemek, yemek pişirmek, beste yapmak ve moda.

J-Hoon: Benim hobi film izlemek. Yeni filmleri ve yeni aktörleri incelemeyi severim ama maalesef son zamanlarda çok çalıştığımız için hiç film izleyemiyorum.

Heedo: Tabii ki de, film izlemeyi ve müzik dinlemeyi seviyorum. Ayrıca yemek yemeyi de seviyorum. Animasyon seyretmeyi de severim ama son zamanlarda bunu yapamıyorum.


-Dünya'da en çok nereyi gezmek istiyorsunuz?

Gunmin: Yeni Zelanda'yı ziyaret etmek istiyorum. Gençken televizyonda Yeni Zelanda'nın güzel sahillerini ve gümüş gibi parlayan denizlerini görmüştüm, yani orayı gerçekten ziyaret etmek istiyorum.

Min Pyo: Teyzem/halam İngiltereyi ziyaret ziyaret etmişti ve bize orayla ilgili hikayeler anlatmıştı, bu nedenle orayı ziyaret etmek istiyorum.

Benji: Ben Hawaii'yi ve Paris'i ziyaret etmek istiyorum.

J-Hoon: Amerika'yı ziyaret etmek istiyorum. Özellikle New York Time Meydanı'nı gezmek istiyorum.

Heedo: Avrupa'yı ziyaret etmek istiyorum. Kore'den farklı bir mimari, yemek ve kültürü denemek istiyorum. Ayrıca geniş kırları ve doğal çevreyi görmek için Avustralya'ya gitmek istiyorum.


-Hayranlarınıza tavsiye edebileceğiniz, tüm zamanların en sevdiğiniz filmi hangisi?

Gunmin: "Life on Fire" filmini tavsiye etmek istiyorum. 5 kez iledim ama tekrar izlemek istiyorum. İzlerken çok zevk alıyorum, çünkü gerçeklik hissi veriyor.

Min Pyo: Ben "Iron Man" serisini tavsiye etmek istiyorum. Benim şimdiye kadarki 3 kere izlediğim tek film.

Benji: "The Usual Suspects/Olağan Şüpheliler"

J-Hoon: Son izlediğim filmin adı "Edge of Tomorrow/Yarının Sınırında"du. Hikaye çok güzeldi ve aktörler çok iyi oynamıştı, bu yüzden filmi izlerken çok zevk aldığımı hatırlıyorum.

Heedo: Ben twist'li* filmleri severim. “Inception/Başlangıç”, “Shutter Island/Zindan Adası" ve diğerlerini (diğer twist'li filmleri) izlerken eğlendim. "Triangle/Üçgen" filmini tavsiye edebilirim.

*Twist filmler, finalde ters köşe yapan, şaşırtam, beklenenin çok dışında biten filmler.


-Nasıl rahatlarsınız ve sağlıklı bir yaşam sürersiniz?

Gunmin: Ben bir çok ilaç ve sağlık ürünü kullanıyorum, ama ben bazen onları kullanmayı unuttuğumda rahatsız olmuyorum. Spor yapmayı seviyorum, bu nedenle programımız olduğunda, yatmadan önce sıkıca çalışıyorum.

Min Pyo: Sürekli yiyerek ve değişik şeyler yiyerek. (Ç/N;Gel sarılak.) Uyumadan önce gerilirim. Ve bence bu yorgunluğun üstesinden gelirken yardımcı oluyor.

Benji: Müzik dinlemek ve şarkı sözü yazmak. Sindirim için çok yoğurt yemek ve ara sıra soğuk duş almak.

J-Hoon: Ben sağlığımı korumak için çok fazla uyuyorum. Ve rahatlamak için bir kafede kahve içiyorum.

Heedo: Ben saunalara gitmeyi seviyorum. Ama programımız nedeniyle sık sık gidemiyorum. Stresten kurtulmak için bir kafede oturup müzik dinliyorum. Sağlığım için, annemin gönderdiği vitaminleri ve protein içeceklerini içiyorum.


-Günde kaç saat eğitim alıyorsunuz?

Gunmin: Programımız olmadığı günler 12 -14 saat çalışıyoruz. Bence akşam yemeği yeme ve uyuma zamanlarımız dışında sürekli eğitim alıyoruz.

Min Pyo: Bence en az 12 saat çalışıyoruz.

Benji: Genellikle günde 12 saatten fazla. Ben şarkı söylemeyi ve rap yapmayı seviyorum, bu nedenle onların pratiğini danstan daha çok yapıyorum.

J-Hoon: Günün 24 saatinin 12-14 saatini eğitim alarak geçiriyoruz. Tabii ki, eğitim arasında dinleniyoruz sürekli eğitim almak mantıksız.

Heedo: Biz ortalama 12 14 saat eğitim alıyoruz. Biz hoşumuza giden şeyleri yaptığımız için zor gelmiyor veya sıkılmıyoruz ve zamanın nasıl geçtiğini anlamıyoruz.


-Noraebang'e* gidince daha çok neyi söylersiniz? 

Gunmin: Ben ortaokuldan beri noreabang'e gitmedim ama Kim Dongryul sunabenimin ‘Truth In Wine’ şarkısını söylediğimi hatırlıyorum.

Min Pyo: Sung Si Kyung sunbaenimin “The Way To Me” şarkısı.

Benji: G Dragon - Crayon

J-Hoon: Crush - Sometimes, Jung key - Truth, Jung Key - Get To Forget.

Heedo: Yoon Dohyun sunbaenimin "Sending You" şarkısı.

Noreabang; Kore kültürünce şarkı ve oda kelimelerinin birleşimi. İnsanların karaoke yaptığı kutu şeklinde bir oda.


-Kendinizde gurur duyduğunuz şeyler nelerdir?

Gunmin: Ben parmaklarımla her zaman gurur duydum. Uzun ve inceler... Piyano çalmayı öğrenmediğime pişmanım.

Min Pyo: Rap ve illüstrasyon.

Benji: Benim kulaklarım! Yani müzik kulağım.

J-Hoon: Freestyle dansta iyiyim. Ben her şarkıda dans edebilirim.

Heedo: Oturup uzun süre bilgisayarda dolaşabilmek!!! Sadece şaka yapıyorum. Ben bazı sesleri güzel taklit edebiliyorum.

-Dünyada en çok saygı duyduğunuz kişi kimdir?
Gunmin: Ebeveynlerim. İlerde oğlum olunca benim için çok zor olacağını düşünüyorum bu nedenle aileme saygı duyuyorum.

Gook Min Pyo: Anam. O en sevdiğim ve saygı duyduğum kişi.

Benji: Ebeveynlerim! Onlar en iyi insanlar.

J-Hoon: Aileme saygı duyuyorum çünkü onlar beni büyütmek için çok emek harcadılar, bu nedenle onlara minnettarım.

Heedo: Abraham Lincoln. Gençken onun biyografisini okumuştum ve bu çok ilham vericiydi.


-Amerika'ya gittiğinizde en çok yapmak istediğiniz şey nedir?

Gunmin: Birleşmiş Milletler'de bir konser düzenlemek! Ben gerçekten bunun olmasını istiyorum. Tabii ki de önce insanların anlamını daha çok beğeneceği bir şarkı çıkarmalıyız.

Gook Min Pyo: Benji'nin quardaşının evi. Amerika sokaklarında yürümek, müzikallere performanslara vs. gitmek istiyorum.

Benji: Bir uluslararası müzik konserine ve yemek turuna katılmak istiyorum.

J-Hoon: Ben kesinlikle bir konser vermek istiyorum ve iyi olmayan İngilizcem'le fanlarla konuşmak, şarkı söylemek, etkinlik düzenlemek istiyorum.

Heedo: Kendi konserimizi düzenlemek istiyorum ama daha çok bizden daha ünlü K-Pop sanatçılarıyla bir konser düzenlemek istiyorum.


-Sizin gelecek için planlarınız ve amaçlarınız neler?

Gook Min Pyo: İnsanların B.I.G hakkında daha çok şey bilmesi ve sadece Kore'de değil, dünya çapında tanınıyor olmamız.

Benji: İyi müzikler ve iyi hatıralar yapmak. B.I.G'nin saygı duyulan sanatçılar olmasını istiyorum.

J-Hoon: Öncelikle, Hello'nun üzerinde yeterince çalıştıktan sonra yeni albümümüz için çalışmaya başlayacağız. Kişisel yeteneklerim üzerinde çalışmak ve bir sokak dansı videosu çekmek istiyorum.

Heedo: Çıkışımızdan Koreyi tanıttığımızdan beri, insanların Kore'deki aktivitelerimizden haberleri var. Ve ben B.I.G'nin Dünya çapında tanınan bir K-Pop grubu olmasını istiyorum.


- Amerika'daki ve diğer ülkelerdeki fanlarınıza "Merhaba" der misiniz? 

Gunmin: Bir gün gerçekten Amerika'yı ziyaret etmek ve orada performans sergilemek istiyoruz. Önümüzdki günlerde daha çok çalışacağız. Lütfen, bizi bekleyin ve teşekkürler.

Gook Min Pyo: Lütfen, bize destek ve sevgi gösterin. Teşekkürler.

Benji: S.a! Ben Benji! Lütfen yeni şarkımıza bir göz atın ve bütün desteklerinize teşekkürler.

J-Hoon: Yakında sizin sahnelerinizde de olacağımıza ve iyi yanalrımızı göstereceğimize söz veriyorum. Teşekkürler. (Ç/N; Resmen Türkiye'ye geliyoz dedi.)

Heedo: İlginiz, desteğiniz ve tavsiyeleriniz için hepinize çok teşekkür ederim. B.I.G iyi yanını göstermeye çalışacak. Lütfen gözleriniz üzerimizde olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder