【B.I.G FanCafe'ye Nasıl Üye Olunur?】

                     B.I.G'nin FanCafesine Nasıl Üye olabilirsiniz Aşama Aşama Anlattık.
                                  (Resimlere tıklayarak büyütebilirsiniz)


1. Adım : Öncelikle Daum.Net adresine Giriyoruz.


2. Adım : Üye ol kısmına tıklıyoruz.


3.Adım : Telefon ile yada E-Mail ile kayıt olabiliriz biz e-maili seçiyoruz.


4. Adım : Önümüze bu sayfa çıkıyor...


5. Adım : İlk kutucuğa E-mail adresimizi yazıyoruz. 2. Kutucuğa üyelik ismimizi yazıyoruz ve işaret ettiğimiz butona tıklıyoruz..


6. Adım : E-mailimize bu şekilde bir kod gönderiliyor
(E-mail olarak; Hotmail, gmail, yahoo da kullanabilirsiniz)


7. Adım : Resimde gösterildiği gibi uygulayın.


8. Adım Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve güvenlik kodunu girip işlemi bitiriyoruz.


                                                      Artık B.I.G  FanCafe'ye üyesiniz   
                                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder