【B.I.G Üyeleri Kısaca Tanıtım】








                  ^ J-HOON ^           
  

  Gerçek Ismi : Im Junghoon
  Doğum Tarihi : 15 Temmuz 1990
  Kilo : 62
  Boy : 1.74
  Kan Grubu:0
  Pozisyonu : Lider, Dansçı, Vokal  
















                     





      ^ GUNMIN ^
                    
  Gerçek Adı : Lee Gunmin
  Doğum Tarihi : 3 Ekim 1994

  Kilo : 64
  Boy : 1.77

  Kan Grubu : AB
  Pozisyon : Ana dansçı












                       




                           
  ^ MİNPYO ^                   
 Gerçek Adı : Gook Min Pyo
 Doğum Tarihi : 15 Kasım 1994
 Kilo : 57

 Boy : 1.73
 Kan Grubu : 0

 Pozisyon : Ana rapçi













                              



      
                               
                                   ^ BENJİ ^
                          Gerçek Adı : Bae Jaewook
                          Doğum Tarih i: 3 Mayıs 1992
                          Kilo : 62
                          Boy : 1.83
                          Kan Grubu : B

                          Pozisyon : Ana Vocal










                             




                  ^ HEEDO ^          
      
 Gerçek ismi : Yoo Heedo
       Doğum Tarihi : 22 Nisan 1996
       Kilo : 60 
       Boyu : 1.80
       Kan Grubu : B
       Pozisyon : Rap, Maknae









9 yorum:

  1. BU BİLGİLER İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. :D

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar anlamiyorum çocuklarin sesi guzel ozelliklede benjinin ama hic kim dinlemiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben BTS ve cok bilinen bazi gruplari dinliyorum ama dedigin gibi sesleri cok guzel

      Sil
    2. Evet bende Bts i dinliyordum ama bir youtube kanalında türkçe isimleri olan B.I.G üyelerini gördükten sonra onları merak etttim.

      Sil
  3. Peki JinSeok o nerede Lütfen! Onun bilgilerinide girin

    YanıtlaSil
  4. Bende bir ARMY im ama bu grubuda dinlememiz gerektiğini düşünüyorum. Özellikle Benji bir harika. Bu arada 1 2 3 diye bir şarkıları var muhteşem. Kesin dinleyin.

    YanıtlaSil
  5. Ben de bir stay im ama bu grubun da şârkilari cok guzel

    YanıtlaSil